MIHAILO MIHAILOVICH

Timmy sluta ät va? jag såg att din mun va full det var en vild macka, vad har du för pålägg typ normals pålägg.. hon kan inte åka till gotland, vad skriver du? meddelande loggen kommentera hans blogg. Han skriver värsta sagan jag vet inte. Var det GOD MACKA! JA FÅR JAG SMAka Nej barnrumpan tar båda jag tror jag hade. ANDREAS SUPERMAN. din tröja hänger på sidorna varför? Åhhh vad skriver han då VAD SKRIVER HAN? Jag är en hamster jag heter kevin att man kanske kan gå ut imorgon alltså inte ut men ut i entrum å dubbla! Jag kan inte bästmma mig .. Hahhahaha jag pallar inte mer det är krig i köker dom blir typ arga på varandra jag skriver allt!! GHAAAA  jag pallar inte jag är en hamster å pallar inte jag är en hamster slork att en slork  jAG VET INTE!! VAR DET EN GOD MAKA EN BARNRUMPA VARFÖR?  vad skriver han? jag undrar vad hans skriver hahahahhaha jag kan inte bestämma mig? KRIG! Ohh nej inte Slorken IN PÅ HANS FACEBOOK JAG BER DIG! har du slorkaen timmy? timmy? åhh du stinker? vad fan gör du stinker det? jag gillar inte ost. Ost? vafan gör du jag gillar inte ost. jag skriver raaaaaap . Vem skriver du till? kevin? på hans logg? jag har redan frågat det men han svarar inte.... emmam sovaer Johganna är så full att hon vaknar haahahahhaa jag pallar inte. alltså skulle jag läsa något sånt här skulle jag typ bl heeeeelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0